事件即使有多嚴重
我認為都係要看清了事件的
但是你如果這麼愛想極端的話 那就隨你吧!


首先,我要講明先, 我對事件的來龍去墨都唔算好清楚, 但係我真係忍冇可忍, 唔發洩一下唔得.
不過都應該用芬芬講聲sorry, 雖然佢睇唔到..xD..岩岩冇意中咁樣就遷左怒火到你到, 對唔住囧

你話我地A班人唔識尊重你地努力過的地方, 我明白.或者在某些人身上會真係咁諗,
但係我真係覺得好過份!因為我附應左,你就唔妥我?我唔知我有冇和應過, 不過我好認得的係,我係講過『咩咩預期理論都唔知咩黎既, 都唔知有冇教過』我好記得我係有咁樣講過類似的說話, 至於你所講的『附和』我就真係唔記得左.

不過我真係好想講一句的是,個幾個人,唔係, 係某一個人的講野方式不嬲都係咁既啦,佢不嬲講野都係唔經大腦,之後又係FEEL唔到有咩野的啦!但係, 我從來冇覺得你地係不勞而獲WO!我從來只係覺得, 我現在咁既狀況, 隨時都會唔合格姐,而邊個老師教, 佢梗係重要啦!但重要的唔係識得幾多啊,而係可唔可以搞到合格啊!

我唔覺得我既態度上有任何唔尊重的地方,如果你覺得有的話, 咁咪有囉!不過好對唔住既係, 我會對你好失望囉!問心個句, 你E一個論點、想法由幾時開始講?唔覺得好耐?唔好意思,你係由一開學就已經係咁樣講囉! 我真係好唔明,人地點諗點講咪由人地去囉, 做咩野要做在意? 你考試唔順手的時候, 難道就冇試過係度講E D咁既說話囉??你做野唔順手的時候, 就冇試過係到話人地點點點自己點點點?

或許你今次唔妥人事件唔關我事, 但係當我知道左之後, 無論係關我事又好, 關阿邊個事又好, 我只係覺得, 有時候, 唔好咁執著啦!有D野, 講完就算了, 何必又再一次咁樣抽返出黎講?每一次你話『算啦、冇野了』咪又係未解決?收埋咁多個結係自己到,係咪真係會開心D的呢?


--------------------------------------------------------------------------------

所以我先好怕問人地野, 因為突好其來的一個舉動, 如果又好似今次D件事的話, 一定又會將成件事都嚴重化左.話咩『見到你成績突然高左 先至走過黎問你野』啊咁咁, 如果真係有真材實料的話, 咪當佢地係讚賞你囉.

我覺得啊, 如果我去問人地野的話, 因為我信任個個人, 同埋唔怕佢會有咁既思想走出來.




做人真係好難
特別要考慮到人地咁困難的個性
我諗我下次都係少講野為妙


如果你睇完之後覺得唔妥我的話, 請繼續唔妥我啦
反正我都已經咁樣比人睇

但係你想鬧我的話, 我諗你都係遲幾日先好了
至少係E一刻、AT THIS MOMENT  黎講, 我真係好嬲。
arrow
arrow
    全站熱搜

    柒柒子 / 阿厘 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()