成長 每個人必經階段
 面對成長 面對改變 我們總會措手不及
 害怕改變 害怕變成驚慌 驚慌變成逃避
 讓我們重新為自己定位
    前陣子,自己總愛靜靜地坐在一旁,靜靜地聽著別人說話。朋友們都頗在意,請不用擔心,我只是在為自己重新定位而已。
   為自己重新定位,大概是我近來經常做的事。我害怕失去現在這一切的東西,我害怕改變令我迷失自我。我是個不太會成長的人,因為總是只會看到眼前的事物,忽略背後隱藏的『真相』,我是典型『禍從口出』的人啊xDDDDD

  或許改變是我們成長必經階段,或許迷失是我們成長必經階段,或許跌倒是我們成長必經階段,或許……成功就是成長了的自己。

   在這六年裡,我嘗試經歷了幾次改變的階段。鬧得最大那次,大概就是跟某包那次吧!其實那時候,我並不想鬧這麼大,現在回想起來,或許只是因為我們面對突如其來的改變才會措手不及吧?

   現在我所面對我改變,是我自己。我希望自己能改變成一個比以前更成熟的人,特別是在說話方面。(我總覺得自己的說話和應對能力好像倒退了,這是什麼一回事?(汗))

   朋友啊,或許有一些你正在面對改變中自己而苦惱不已,又或許有一些你正在看到身邊人在改變而措手不及,請不要害怕。因為,他們改變,除了為了自己外,也是為了你喔!(怎麼覺得是在說自己= _ =)

   我改變歷險仍在進行中,我大概有時候會瘋瘋癲癲,有時候靜得可怕,請不要奇怪啊啊啊啊──

   我也不知道這篇在說什麼了,反正就是說, 打起精神, 一定會更好!!(逃)

 
Artist: Miley Cyrus
Album: Hannah Montana 2: Meet Miley Cyrus
Title: Life's What You Make It

Don't let no small frustration
Ever bring you down

No no no no
Just take a situation
And turn it all around

With a new attitude everything can change
Make it how you want it to be

Stayin' mad, why do that?
Give yourself a break
Laugh about it and you'll see


Life's what you make it
So let's make it right
Life's what you make it
So come on come on (everybody now)

Why be sad, broken hearted?
Theres so much to do
Yeah yeah yeah yeah
Life is hard or
It's a party
The choice is up to you


With a new attitude everything can change
Make it how you want it to be
Stayin' mad, why do that?
Give yourself a break
I know you wanna party with me

Life's what you make it
So let's make it right
Life's what you make it
So come on come on

Lets celebrate it
Join in everyone
You decide
'Cause life's...what you make it


Things are looking up
Any time you want
All you gotta do is realize that
It's under your control

So let the good times rock and roll

Ow!
Da da da do it now
Aaaaaaaaaaaaaah
OW!
Alright
Yeah yeah yeah
Yeah yeah

Life's what you make it
So let's make it right
Life's what you make it
So come on come on (everybody now)
Let's celebrate it
Join in everyone
You decide
'Cause life's...what you make it
Life is what you make it



Hannah Montana 才是王道!=v=(逃)


arrow
arrow
    全站熱搜

    柒柒子 / 阿厘 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()